مبلمان اداری برای محل کار همانقدر مهم است که مبلمان و وسایل منزلتان اهمیت دارند. هر اداره و شرکتی نیاز به انواع مبلمان اداری زیبا و شیک چون میزهای مدیریت، کنفرانس و اداری و مبل و صندلی اداری دارد. حتی شرکت‌هایی که فعالیت‌هایشان را گسترش می‌دهند می‌توانند انواع مبلمان اداری را به مبلمان شرکت اضافه کنند. برای خرید به استاندارد مبلمان اداری دقت بالایی داشته باشید چراکه مبلمان اداری شیک و مناسب علاوه بر زیبایی دکوراسیون، نشان دهنده اعتبار شرکت شماست و موجب راحتی و افزایش راندمان کارکنان می‌شود.  اگر شما هم به دنبال خرید جدیدترین مدل مبلمان اداری برای شرکت‌تان هستید این مقاله از فریدصنعت به بررسی اهمیت خرید انواع مبلمان اداری، ویژگی‌های مبلمان اداری حرفه‌ای و معرفی انواع مبلمان اداری مدل جدید و شیک می‌پردازد. با ما همراه باشید…

اهمیت خرید انواع مبلمان اداری چیست؟

امروزه بیشتر از قبل به طراحی داخلی محل کار اهمیت داده می‌شود و انواع مبلمان اداری با تنوع زیادی برای این منظور تولید می‌شوند. علاوه بر زیبایی دکوراسیون اداری، دلایل دیگری نیز برای انتخاب اصولی مبلمان اداری وجود دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم؛

  • ست مبلمان اداری نقش تعیین کننده‌ای در دکوراسیون داخلی محل کارتان دارند.
  • مبلمان اداری مناسب، تمرکز و سرعت کار کارمندان را به طور چشمگیری افزایش می‌دهند.
  • مبلمان اداری استاندارد، نقش بسیار موثری در افزایش سلامت کارمندان شرکت یا اداره دارند.
  • با انتخاب اصولی مبلمان اداری راندمان کار پرسنل بالاتر می‌رود.

ویژگی‌های انواع مبلمان اداری حرفه‌ای

برای خرید انواع مبلمان اداری حرفه‌ای برای حفظ سلامت خود و کارکنان باید به استاندارد و ارگونومی آن توجه داشته باشید. از مهمترین ویژگی‌های انواع مبلمان اداری حرفه‌ای این است که بعد از ساعت‌ها کار وقتی از پشت میز بلند می‌شوید، از نظر جسمی کمترین احساس ناراحتی را نداشته باشید، پاهایتان ورم نکرده باشد، کمردرد نداشته باشید و دست‌ها و گردنتان آسیب ندیده باشند. همچنین بسیار مهم است که طراحی مبلمان اداری طوری باشد که تمام نیازهای شما را به‌عنوان کاربر برطرف کند. برای مثال صندلی کارمند تمام وقت با صندلی ارباب رجوع در اتاق انتظار باید متفاوت باشد. در انتخاب و خرید انواع مبلمان اداری توجه داشته باشید که هماهنگی آن با دکوراسیون داخلی محل کار زیبایی این فضا را چند برابر می‌شکند. استفاده از متریال با کیفیت در ساخت مبلمان اداری موجب دوام و ماندگاری بالاتر این مبلمان و طول عمر بیشتر می‌شود.

جدیدترین مدل مبلمان اداری

مشخصات جدیدترین مبلمان های اداری

در یک محیط اداری، کارمندان و مشتریان، اصلی ترین مصرف کنندگان مبلمان های اداری هستند. برای کارمندان، راحتی و آسایش مبلمان اداری بیش از ظاهر آن اهمیت دارد. این در حالیست که برای مشتریان جلوه های ظاهری مبلمان اداری، نمود بیشتری نسبت به راحتی مبلمان دارد. در واقع زمان استفاده از مبلمان اداری توسط مشتریان به قدری کوتاه است که آن ها متوجه عدم راحتی مبلمان اداری نمی شوند.

به همین خاطر است که امروزه در ساخت جدیدترین مبلمان اداری، فاکتور زیبایی و کیفیت، در کنار هم مورد توجه قرار می گیرند. به جرأت می توان گفت مبلمان هایی که به تازگی وارد بازار شده اند، علاوه بر بهره مندی از استانداردهای ارگونومیک، ظاهری زیبا، شکیل و لوکس دارند.

در بسیاری از مبلمان های جدید، کارکردهای چندمنظوره ایجاد شده است. به گونه ای که بتوان از یک صندلی در جایگاه های مختلف استفاده نمود. طراحی ها بیشتر به سمت سبک های مدرن و مینیمال متمایل شده است. این قبیل سبک ها با وجود ظاهری ساده، بسیار شکیل و لاکچری به نظر می رسند.

همچنین مدل های جدید مبلمان اداری به ابعاد کوچک و استاندارد مجهز شده اند. از این رو قابل استفاده در عموم دکوراسیون ها، اعم از کوچک و بزرگ می باشند. این بدین معناست که طراحی مبلمان های جدید، با توجه به نیاز روز دکوراسیون اداری شکل گرفته و تلاش می کند تا آن ها را به خوبی مرتفع سازد.

انواع میز و مبلمان اداری مدل جدید

مبلمان اداری مجموعه‌ای از میز و صندلی‌هاست که در بخش‌های مختلف شرکت و ادارات چون اتاق کنفرانس، کارکنان، مدیریت و سالن انتظار کاربرد داشته و به‌صورت انواع میز اداری، صندلی و مبلمان، کتابخانه، پارتیشن، فایلینگ و دیوار پوش موجود هستند. در انتخاب مبلمان اداری باید به مساحت دفتر یا شرکت، تعداد کارمندان و نوع بیزنس توجه داشت. انتخاب انواع میز و مبلمان اداری مدل جدید باعث می‌شود فضای داخلی اداره‌ها و شرکت‌ها شیک‌ و لوکس به‌نظر آید، راحتی و سلامت تمام افراد شرکت تضمین شده و راندمان کاری آن‌ها را بالاتر می‌برد.

مزیت خرید جدیدترین مدل مبلمان اداری

خرید مبلمان های اداری جدید و نوین، مزایای بسیاری در بر دارد. همانطور که پیش از این نیز گفته شد، طراحی مبلمان های اداری در طول سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. این قبیل مبلمان ها برای طیف گسترده ای از مردم طراحی شده اند و می توانند رضایت بسیاری از مدیران را به دست آورند. در بررسی مزیت های خرید مبلمان های اداری جدید، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

• همگام با مد روز هستند

اگر از جمله افرادی باشید که هماهنگی با مد و استایل روز برایتان اهمیت دارد، فریدصنعت خرید جدیدترین مدل ها را به شما پیشنهاد می دهد. با اینکار می توانید تا مدت ها هماهنگی خود را با دکوراسیون های اداری روز حفظ کنید. این را به خاطر داشته باشید که خرید میز و صندلی های مدرن، دفتر کاری شما را تا همیشه زیبا و به روز نگه می دارد. چرا که مبلمان های مدرن عاری از تزئینات اضافه هستند. این مسئله موجب شده تا استایل این مبلمان ها تا مدت ها مورد توجه مردم قرار بگیرد.

• از تکنولوژی های نوین بهره یافته است

مبلمان های جدید مطابق با فناوری های نوین طراحی و ساخته می شوند. آن ها دارای مکانیزم های خاص و کاربردی هستند و می توانند در طول فعالیت های اداری بیشترین آسایش و راحتی را رقم بزنند. در مبلمان های جدید و لوکس، دیگر خبری از عناصر ثابت و غیر قابل حرکت نیست. ارتفاع صندلی، ارتفاع دسته و همچنین زاویه تکیه گاه، به راحتی و در تناسب با علایق کارمندان، تغییر می یابد.

• دارای استانداردهای ارگونومیک هستند

مبلمان های جدید، مطابق با استانداردهای ارگونومیک طراحی و ساخته می شوند. آن ها قادرند شرایط مناسبی برای نشستن کارمندان فراهم کنند. نشستن طولانی مدت بر روی میز و صندلی های جدید، موجب خستگی کمر، گردن و شانه نمی شود. آن ها ضامن سلامتی مصرف کنندگان هستند و به کارمندان کمک می کند تا بتوانند بازدهی خود را افزایش دهند. از سوی دیگر مانع از بروز عارضه های فیزیکی همچون دیسک کمر و یا گردن می شوند.

• دارای ساختاری مقاوم و با دوام هستند

خرابی و نیاز به تعمیر در مبلمان هایی که به تازگی وارد بازار شده اند، به ندرت اتفاق می افتد. این قبیل مبلمان ها دارای فریم های بادوام و مقاوم هستند. اتصالات و یراق آلات آنان نیز از بهترین متریال های روز دنیا انتخاب می شود. خرید جدیدترین مدل مبلمان اداری کمک می کند تا مدت ها نیاز به تعویض و یا تعمیر میز و صندلی شرکت خود نداشته باشید.

جدیدترین مدل مبلمان اداری

هنگام خرید جدیدترین مدل مبلمان اداری به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • به نوع حرفه، اندازه فضای شرکت یا اداره‌ و سبک دکوراسیون داخلی آن توجه داشته باشید.
  • هنگام خرید به ارگونومی و استانداردهای لازم مبلمان اداری توجه کنید.
  • سعی کنید مبلمان با کیفیت، مستحکم با ماندگاری و طول عمر بالا خریداری کنید.
  • برای خرید از افراد با تجربه در این امر مشورت بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت فروش جدیدترین مدل مبلمان اداری

انواع مبلمان اداری با قیمت‌های مختلفی در بازار موجود است. هر چه کیفیت مبلمان افزایش یابد و قابلیت‌های آن بیشتر باشد طبیعتا قیمت فروش انواع مبلمان اداری نیز بالاتر می‌رود. ابعاد مبلمان، نوع متریال مصرفی، کیفیت و نوع طراحی مبلمان از عواملی هستند که روی قیمت انواع مبلمان اداری تاثیر بالایی دارند. اگر می‌خواهید اطلاعات دقیقی از قیمت انواع مبلمان اداری شیک داشته باشید، می‌توانید به پروفایل کارشناسان فروش انواع مبلمان اداری در فریدصنعت سری بزنید و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.