با توجه به افزایش شدید قیمت در سال‌ها و حتی روزهای گذشته اغلب مردم به جای خرید اجناس نو، تعمیرات را ترجیح می‌دهند و هزینه تعمیر صندلی اداری در اغلب موارد به صرفه است. به همین دلیل تعمیرات صندلی‌های اداری در میان مردم طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. نخستین کاری که به این منظور باید انجام دهید پیدا کردن یک فرد متخصص و مجرب برای تعمیرات صندلی کامپیوتر است که مطابق با تعرفه تعمیر صندلی کامپیوتر، صندلی شما را تعمیر کند.

در ادامه به قیمت تعمیر صندلی اداری و اجرت تعمیرکار صندلی اداری خواهیم پرداخت با فریدصنعت همراه باشید

هزینه تعمیر صندلی اداری و صندلی کامپیوتر

ما ساعات بسیار زیادی از روز را پشت کامپیوتر سپری می کنیم. مخصوصا اگر در فضای اداری مشغول به کار هستید به خوبی می دانید که یک صندلی اداری و یا کامپیوتر بد تا چه حد به کمر و ستون فقرات شما آسیب می رساند. اگر صندلی اداری شما دچار مشکل شده است در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر کردن آن اقدام کنید.

 مکانیزم های صندلی های اداری و کامپیوتر در ایران به طور کلی به دسته ها اتوبوسی، تک اهرمه، دو اهرمه، کارمندی و سینک روان تقسیم می شود. در حقیقت هر نوع عملکرد کیفیت و قیمت این صندلی ها را تعیین می کند و هزینه تعمیرات مکانیزم صندلی اداری آن ها را نیز تغیر می دهد.

عوامل موثر بر قیمت تعمیر صندلی اداری چه هستند؟

قیمت تعمیرات صندلی اداری به میزان خرابی آن و همچنین قطعات مورد نیاز برای تعمیر آن بستگی دارد. اگر برای شما هزینه تعمیرات صندلی کامپیوتر اهمیت بالایی دارد، شما به سادگی می توانید پیش از اقدام برای تعمیر آن، قیمت را از سایت های تعمیرات آنلاین بپرسید.

خدمات ارائه شده در تعمیرات صندلی کامپیوتر:

  • تعمیر چرم صندلی کامپیوتر
  • تعویض و تعمیر جک
  • تعمیر پشتی و رویه
  • رنگ کاری
  • تعمیر صندلی های گردان
  • تعویض دسته و پایه

هزینه تعمیر صندلی اداری

تعمیرکار صندلی اداری و صندلی چرخدار

تعمیر صندلی چرخدار اگر به درستی و توسط افراد ماهر انجام شود می توانند بهتر از نمونه اولیه خود کارایی و البته زیبایی داشته باشند. همه این اتفاقات تنها در گرو کمک گرفتن از تعمیرکار صندلی چرخدار یا ثابت ماهر است که بتواند با استفاده از قطعات با کیفیت ایرادات را رفع کند. در ادامه به معرفی مکانیزم صندلی اداری و معرفی قطعاتی که عموما بیشتر معیوب می شوند می پردازیم.

تعمیر جک صندلی اداری و تعمیر صندلی کامپیوتر

یکی از مواردی که موجب می شود به فکر تعمیر صندلی جک دار بیوفتید، پایین رفتن ناخودآگاه جک صندلی است. پایین رفتن جک صندلی موجب از بین رفتن تعادل صندلی و از بین رفتن ارتفاع استاندارد کاربر می شود. تعمیر جک صندلی اداری در واقع قطعه ی آهنی است که در داخل آن گاز نیتروژن وجود دارد. جک صندلی با نشستن فرد کاربر روی آن و اهرم متصل به آن تنظیم می شود.

جک صندلی اداری دو دسته اند. دسته اول بر اساس اندازه آن است. معمولا در صندلی جک دار آشپزخانه و صندلی اپن این نوع جک استفاده شده است که نام دیگر آن جک اپن است. نوع دیگر بر اساس کشور سازنده جک تقسیم بندی می شوند که جک تایوانی و چینی هستند. تفاوت جک صندلیها در فلز به کار رفته در مکانیزم صندلی است. اگر در هنگام نشستن روی صندلی، ارتفاع صندلی قابل تنظیم نیست باید به فکر تعمیر جک صندلی اداری یا تعمیر پمپ صندلی اداری خود باشید.

پوسیدگی یا پارگی روکش صندلی اداری و نیاز به تعمیر چرم صندلی اداری

طی مرور زمان و استفاده مستمر و هر روزه از تجهیزاتی مانند صندلی اداری، امکان بروز ایرادات در فوم و روکش صندلی اداری وجود دارد. کهنه شدن فوم و روکش مبل دلیلی بر تعویض صندلی های اداری نیست. زیرا با بازسازی مبلمان اداری و تعویض پد و تعمیر پشتی صندلی اداری می توان ایرادات را رفع نمود. تعویض فوم و تعویض رویه صندلی اداری موجب می شود که ظاهر صندلی به کلی تغییر کند. معمولا برای تعمیر صندلی اداری و تعمیر صندلی آرایشگاهی اغلب از سه نوع فوم استفاده می کنند فوم سرد، فوم گرم و فوم ویژه. که با کیفیت ترین آنها فوم گرم است.

تعمیر یا تعویض چرخ صندلی چرخدار

تعویض چرخ از جمله مواردی است که در تعمیر صندلی چرخدار اغلب با آن مواجه خواهیم شد. موارد زیادی موجب فرسودگی چرخ ها و نیاز به تعویض چرخ صندلی چرخدار خواهد شد. مواردی مانند وارد آوردن وزن بالا به صندلی و استفاده غیر اصولی از صندلی در مکان های نامناسب مانند مکان های سنگ فرش شده و ناهموار و عدم نگهداری صحیح موجب می شود که به تعمیر صندلی چرخدار نیاز پیدا کنید.

تعمیر و تعویض دسته صندلی اداری

یکی دیگر از مواردی که موجب می شود پس از مدتی به تعمیر صندلی اداری نیاز باشد شکستن دسته صندلی است . زیرا با استفاده روزمره از صندلی، دستگیره های صندلی هم مورد استفاده مداوم قرار می گیرند و زودتر فرسوده می شوند. البته خوشبختانه می توان به راحتی به تعمیر دستگیره شکسته صندلی اداری پرداخت و نیاز به تعویض کلی آنها نیست و به این ترتیب در هزینه تعمیر صندلی اداری صرفه جویی می شود.

مشکلات رایجی که هزینه تعمیرات صندلی کامپیوتر را باعث می‌شود چه هستند؟

اغلب مواقع مشکل صندلی های کامپیوتر به شکستگی آن و یا قطعات مختلف باز میگردد. این مشکلات را می توان با تعویض قطعه به سادگی حل کرد.

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای صندلی اداری شما رخ بدهد نشست پشتی و رویه آن است. این مشکل نیز می تواند با تعویض درست شود و جای هیچگونه نگرانی نیست و در اغلب موارد قیمت تعمیرات صندلی اداری آنقدرها بالا نخواهد بود.

هزینه تعمیر صندلی چرخدار

حرکت روان چرخ صندلی های کامپیوتر یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید صندلی های گردان کامپیوتر داشته باشند. برای تعمیرات صندلی کامپیوتر با چنین مشکلی نخست باید به سراغ چرخ ها رفت. چک کنید که چیزی به چرخ ها نچسبیده باشد و شاید بتوانید با روغن کاری آن ها را درست کنید. شستن چرخ ها نیز راه دیگری است که می تواند چرخ ها را از شر مو و آشغال خلاص کرده و روان حرکت کنند. اگر با همه این ها مشکل شما حل نشد، تعویض چرخ با چرخ های با کیفیت تازه می تواند راه گشا باشد. به طور کلی هزینه تعمیر صندلی چرخدار اداری با توجه به قیمت چرخ ها محاسبه می‌شود.

مکانیزم محاسبه قیمت تعمیر صندلی اداری

جک در صندلی کامپیوتر به نوعی قطعه ای است که از سمت پایین بر روی پایه صندلی نصب شده و از نشیمن صندلی نیست به سمت بالا متصل است. جک صندلی کامپیوتر یا جک پنوماتیک و گازی، یکی از مهم ترین عناصر صندلی‌های کامپیوتر است. در واقع این بخش از صندلی همان بخشی است که وظیفه بالا و پایین بردن صندلی را برعهده دارد و شما می توانید ارتفاع صندلی را به کمک جک پنوماتیک بر حسب قد خود تنظیم کنید.

اغلب درون این جک ها از قطعه ای به نام جک هیدرولیک استفاده می شود که به آن سیلندر گازی نیز گفته می شود. در خرید صندلی کامیپوتر حتما دقت کنید که این جک موجود باشد. اغلب در صندلی های کامپیوتر از جک 12 سانتی استفاده می شود. صندلی کامپیوتر در محیط کار و زندگی بسیار پر کاربرد است تا جایی که پس از مدتی به علت استفاده نادرست و یا زمان استفاده بالا جک صندلی های کامپیوتر خراب شده و قیمت تعمیر صندلی اداری را باعث می شود.

هزینه تعمیر صندلی اداری

اگر بخواهید قیمت مکانیزم صندلی اداری خود را کاهش داده و خود اقدام به اصلاح مشکل این صندلی ها کنید؛ یکی از راحت ترین روش ها برای تعمیرات صندلی کامپیوتر به این شکل است که صندلی را به پهلو بخوابانید تا دسترسی تان کامل باشد. به این شکل می‌توانید به سادگی پایه صندلی را جدا کرده. یک چکش پلاستیکی و چند بار ضربه زدن به پایه‌های صندلی برای جدا شدن پایه‌ها کافی است. البته مراقب باشید که پایه‌ها را بدون هیچ آسیبی جدا کنید.

پس از آزاد شدن جک آن را جدا کنید و با یک جک جدید جایگزین کنید. تنها مسئله ای که باقی می ماند جایگذاری جک جدید است که حتما به درستی در پایه صندلی قرار بگیرد. پس از مدتی که از استفاده شما گذشت جک صندلی سفت خواهد شد و نگران این مسئله نباشید و به سادگی صندلی کامیپوتر خود را تعمیر کنید.