سوالات پرتکرار کاربران

در این بخش سعی کرده ایم به برخی از سوالات متداول و پرتکرار کاربران پاسخ بدهیم. در صورتی که سوال شما در این لیست نیست، می توانید با پشتیبانی مجموعه فریدصنعت در ارتباط باشید.

فروشگاه اینترنتی فریدصنعت با هدف ایجاد بستری امن، آسان و مطمئن برای مشاهده، بررسی و انتخاب محصولات مبلمان، صندلی و لوازم اداری به مدیریت آقای فرید کهنه چیان و توسط «پلتفرم حافظ – شرکت نقش نگار حافظ» طراحی و راه اندازی شده است. سعی کرده ایم با ارائه دسته بندی های مختلف محصولات و خدمات، بتوانید به آسانی محصولات مدنظر خود را پیدا کرده و پس از بررسی و مقایسه، اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید و نیز در صورت نیاز به ارائه سرویس هایی همچون تعمیرات، به آسانی با کارشناسان فنی مجموعه فریدصنعت در ارتباط باشید.

فروشگاه فریدصنعت علاوه بر امکان خرید اینترنتی برای عموم مردم، به صورت حضوری نیز برای فروش محصولات و نیز دریافت خدماتی همچون تعمیرات دایر هست. اگر تمایل دارید که به صورت حضوری از این فروشگاه بازدید نمایید، می توانید به آدرس درج شده در همین صفحه و یا صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

مجموعه فریدصنعت بستری مطمئن برای خرید محصولات لوازم اداری، صندلی و مبلمان و نیز دریافت خدمات تعمیرات است؛ چرا که:

1- ساختار وبسایت، کاملا امن و حرفه ای طراحی شده است و اطلاعات فروشگاه و کاربران محافظت می شود.

2- این فروشگاه به صورت حضوری نیز دایر است و تمامی مدارک و مجوزات مورد نیاز نظیر پروانه کسب، اینماد، ساماندهی کسب و کارهای مجازی، اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی و … اخذ شده است.

3- پشتیبانی آنلاین فروشگاه به صورت 24 ساعت شبانه روز، آماده راهنمایی و پاسخگویی به سوالات کاربران عزیز است.

4- تضامین مفید و کارامد برای موارد پیش بینی نشده وجود دارد. مجموعه فریدصنعت، اصالت محصولات خود و نیز کیفیت خدمات خود نظیر تعمیرات و … را تضمین می کند.

شما می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه و یا صفحه «تماس با ما» با کارشناسان و اپراتورهای مجموعه فریدصنعت در ارتباط باشید. همچنین پشتیبانی آنلاین وبسایت نیز آماده راهنمایی شما به صورت گفتگوی زنده می باشد.

فریدصنعت به واسطه سیاست کاری خود، کیفیت، اصالت و کمترین قیمت محصولات فروشگاه اینترنتی این مجموعه را تضمین می نماید. با وجود اینکه تا امروز گزارشی بابت قیمت بالا یا مغایرت محصولات دریافت نکرده ایم، اما با این حال کاربران عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه مغایرت و یا قیمت غیرمنطقی، آن را با ما در میان بگذارند.

پس از انتخاب و بررسی محصول(ات) و سرویس مورد نظر، می توانید با هماهنگی پشتیبانی و واحد فروش مجموعه فریدصنعتت نسبت به خرید اقدام نمایید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با پشتیبانی در ارتباط باشید. همچنین در صورت نیاز، می توانید درخواست مراجعه و بازدید حضوری کارشناسان فنی مجموعه فریدصنعت را ثبت نمایید تا در محل شما حضور یابند و نسبت به بررسی، راهنمایی یا رفع مورد اقدام نمایند. سفارش ثبت شده توسط شما پس از بررسی و پردازش کوتاه از سمت اپراتورهای فروشگاه، تایید شده و آماده ارسال به آدرس تعیین شده از سمت شما خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی فرید صنعت، اصالت و کیفیت تمامی محصولات و سرویس های خود را تضمین می کند و گارانتی مرجوعی کالا در صورت دریافت کالای معیوب و غیراصل را ارائه می کند. با وجود اینکه تا امروز گزارشی بابت مغایرت محصولات دریافت نکرده ایم، اما با این حال کاربران عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه مغایرت و یا دریافت کالای غیر اصل با ما در ارتباط باشند.

علی رغم اطمینان از اصالت و کیفیت محصولات فروشگاه اینترنتی فریدصنعت، بستری فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در صورت نیاز به تعویض و یا عودت کالای دریافت شده، از طریق تکمیل فرم صفحه «خدمات پس از فروش»، درخواست خود را ثبت نمایند و دیگر نیازی به تماس یا اتلاف وقت برای ارائه توضیح شفاهی به کارشناسان و … نیست. اپراتورهای فروشگاه به محض دریافت درخواست شما، آن را بررسی کرده و جهت اقدام مناسب، با شما هماهنگ خواهند شد.

تمامی تلاش ما این است که سفارشات ثبت شده در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان گرامی برسد. از این رو، میانگین مدت زمانی که سفارشات ثبت شده، بررسی، تایید، آماده سازی و ارسال می شود، به صورت زیر می باشد:

  • سفارشات تهران: حداکثر 3 ساعت
  • سفارشات شهرستان: 1 الی 2 روز کاری

راه های ارتباطی

شما می توانید از طریق روش های زیر با مجموعه فریدصنعت در ارتباط باشید: