شناسه محصول: fsa-0001

صندلی گردان k700

ویژگی‌ها
رنگ: به دلخواه مشتری
ارتفاع: 50سانتی متر
کشور تولیدکننده: ایران
کلاس - سطح استاندارد: A+
مدت زمان استفاده: 6-8ساعت
ارسال رایگان
جهت اطلاع از شرایط ارسال رایگان، با ما در ارتباط باشید.
free-shipping
فروشنده
ادمین وبسایت
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه
برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

صندلی گردان k700 یکی از محصولات با کیفیت و پرفروش در بازار صندلی‌های اداری و کاربردی است. این صندلی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا در زمینه‌ی طراحی و ساخت، به یکی از بهترین گزینه‌های صندلی‌های اداری تبدیل شده است. از ویژگی‌های این صندلی می‌توان به دارا بودن فناوری تنظیم ارتفاع، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، پشتی قابل تنظیم و مجهز به پشتی بالا و همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع نیمه‌صندلی اشاره کرد. همچنین، این صندلی با طراحی زیبا و متناسب با هر نوع دکوراسیون دفتر کار، از دیدگاه ظاهری نیز همخوانی دارد.

پنج پر کروم ، دسته ثابت و جک 10 صندلی گردان k700 نیلپر Nilper دارای دسته های پلاستیکی کارمندی T شکل با رویه pu بوده که با رعایت زاویه استاندارد قرارگیری دست ها موجب راحتی بیشتر کاربر می شود. بهره گیری از مکانیزم MT2 باقابلیت همزمان حرکت پشتی و نشیمن و قفل شدن در دو حالت مختلف و نیز کاهش استهلاک به کمک حالت مناسب پشتی و نشیمن را می توان از نکات بسیار مناسب این محصول دانست که موجب شده است این صندلی به یک صندلی بسیار راحت برای محیط های کاری، دانشجویی و دانش آموزی تبدیل شود.

طراحی صندلی گردان k700

این صندلی دارای پشتی و نشیمن یک تکه با طراحی بر اساس اصول ارگونومی است. اصول ارگونومی ، ضامن سلامتی نیروی کار بوده و موجب افزایش بهره وری است. دلایل متعددی در رابطه با لزوم توجه کارفرمایان کارگاه ها و شرکت های دولتی و خصوصی و کمپانی ها به ارتقا شرایط ارگونومی در محیط کار وجود دارد که از آن جمله می توان به ارتقا ایمنی، سلامت و راحتی نیروی انسانی در محیط کار، نگهداری و حفظ سلامت شاغلین، بهبود ارائه خدمات به مشتریان و افزایش بهره وری و افزایش بازدهی فرایند اشاره نمود.

ویژگی های صندلی k700

  • وزن این محصول ۱۷ کیلوگرم می باشد.
  • پایه های پنج پر فلزی در این صندلی موجب سهولت در جابه جایی کاربر شده اند.
  • قسمت های فلزی این محصول باروکشی از جنس آب کروم یا همان رنگ کوره ای به منظور جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی و همچنین افزایش زیبایی پوشیده شده است.
  • این صندلی دارای دسته های پلاستیکی کارمندیt شکل با رویه pu بوده که با رعایت زاویه استاندارد قرارگیری دست ها موجب راحتی بیشتر کاربر می شود.
  • این صندلی دارای پیچ تنظیم نیروی عملکرد مطابق با وزن کاربر  و جک تنظیم ارتفاع با کورس اسمی ۱۰ سانتیمتر است که موجب افزایش راحتی کاربر می شوداین صندلی کارمندی زیبا در طیف وسیعی از رنگهای پارچه و چرم قابل سفارش می باشد.

قیمت صندلی گردان k700

صندلی K700 یکی از محصولات پرفروش شرکت فریدصنعت است که با طراحی مدرن و ارگونومیک، برای استفاده در محیط‌های اداری و کاری مناسب است. قیمت این صندلی متفاوت بوده و به وابستگی به ویژگی‌های مختلف مانند جنس پوشش، نوع فریم، تنظیمات ارتفاع و سایر ویژگی‌های فنی تعیین می‌شود. با این حال، می‌توان گفت که قیمت صندلی K700 از قیمت‌های متوسط در بازار است و با توجه به کیفیت و عمر مفید طولانی این محصول، به عنوان یک سرمایه‌گذاری مناسب در نظر گرفته می‌شود.

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

به دلخواه مشتری

ارتفاع

50سانتی متر

کشور تولیدکننده

ایران

کلاس - سطح استاندارد

A+

مدت زمان استفاده

6-8ساعت

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

راهنمای فروشگاه

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت با ما در تماس باشید: 02166757242