شناسه محصول: fsa-00012

مکانیزم دو اهرمه

ویژگی‌ها
رنگ: مشکی
ارتفاع: استاندارد
کشور تولیدکننده: ایران
کلاس - سطح استاندارد: A+
مدت زمان استفاده: _
ارسال رایگان
جهت اطلاع از شرایط ارسال رایگان، با ما در ارتباط باشید.
free-shipping
فروشنده
ادمین وبسایت
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه
برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

مکانیزم دو اهرمه، يكي از پيچيده ترين قطعات هر صندلي اداري است كه از يك طرف، جك صندلی درون آن نصب شده و از طرف ديگر، نشيمن به مكانيزم بسته مي شود و بدين ترتيب امكان فعال سازي حركت عمودي نشيمن توسط جك صندلی و همچنين بسته به نوع مكانيزم، امكان حركت زاويه اي نشيمن و زاويه پشتي نسبت به نشيمن فراهم مي شود. مكانيزم را ميتوان نوعي شاسي براي صندلي اداري در نظر گرفت.

مکانیزم صندلی رايج، معمولا از قطعات و اجزاء زير تشكيل شده اند:

1- محل نصب جک صندلی: مهم ترين وظيفه يك مكانيزم، فراهم كردن امكان اتصال جك صندلی به نشيمن است، به طوري كه حركت عمودي و گردشي نشيمن توسط جك صندلی تضمين شود. از يك طرف جك صندلی در محل خود روي مكانيزم نصب مي شود و از طرف ديگر، نشيمن به مكانيزم بسته مي شود و بدين ترتيب، ارتباط بين جك و نشيمن برقرار مي شود

2- شيارهاي نصب نشيمن: به عنوان شاسي صندلي، مكانيزم مي بايست شيارهايي براي مونتاژ و نصب نشيمن – معمولا بوسيله پيچ و خار – داشته باشد.

اين شيارها، معمولا به شكل سوراخ لوبيايي شكل هستند و فاصله مركز تا مركز آنها در انواع مختلف مكانيزم ممكن است متفاوت باشد. در انتخاب نوع مكانيزم، حتما بايد به اين ابعاد و فاصله سوراخ هاي نشيمن توجه شود.

3- دسته جک : اين اهرم امكان تحريك ضامن دسته جک و تنظيم ارتفاع صندلي توسط شخص را فراهم مي آورد.

4- اهرم قفل مكانيزم: اهرم قفل وظيفه دارد قفل مكانيزم را فعال يا غيرفعال كند، به صورتي كه حركت زاويه اي نشيمن نسبت به افق تحت كنترل باشد.

بسته به نوع قفل (دستي، خودكار يا كلاچي) عملكرد و اجزاء اهرم قفل متفاوت است. همچنين، اين اهرم مي تواند به صورت جداگانه تعبيه شده و يا در مدل¬هاي ساده، همان اهرم تحريك جك صندلی باشد.

5- قاب و فنر : قاب و فنر معمولا يك فنر قرار دارد كه با حركت قاب و فنر مي توان سختي (نيروي پيش فشار فنر) را تنظيم كرد. اين فنر وظيفه تنظيم روان بودن و يا سختي حركت پشتي صندلي را بر عهده دارد.

6- اهرم تنظيم فنر: در بعضي از مكانيزم ها به جاي استكاني، از اهرم مجزايي براي تنظيم سختي فنر استفاده مي شود.

7- براكت: اين قطعه ويژه مكانيزم هاي سينكرون مي باشد و پشتي صندلي به آن متصل مي شود. اين قطعه، يكي از وجوه اصلي تمايز بين مكانيزم هاي تيلت و سينك است. معمولا پشتي توسط يك قطعه رابط به براكت بسته مي شود.

مزیت استفاده از مکانیزم دو اهرمه در صندلی

صندلی‌های دو اهرمه صندلی‌هایی هستند که دارای دو اهرم هستند که به کمک آن‌ها می‌توان صندلی را روی محور عمودی حرکت داد. این نوع صندلی‌ها در بسیاری از محیط‌های کاری و آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند و به دلایل زیادی به عنوان یکی از بهترین صندلی‌های موجود در بازار شناخته می‌شوند.

یکی از مزیت‌های استفاده از مکانیزم دو اهرمه در صندلی، این است که این صندلی‌ها به کاربر امکان می‌دهند تا موقعیت مناسب خود را برای نشستن پیدا کنند. به عبارت دیگر، کاربران می‌توانند ارتفاع صندلی را تنظیم کنند و آن را به ارتفاعی که برایشان مناسب است، تنظیم کنند. این امکان باعث می‌شود که کاربران در طول روز هیچگاه خسته نشوند و متحرکیت بیشتری در محیط کار و یا آموزشی داشته باشند.

در صندلی‌های دو اهرمه، ارتفاع صندلی و نشستن در زاویه‌ای که برای شخص مناسب است، به کاربر امکان می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن در محیط کار و یا آموزشی خود فعالیت کند. این صندلی‌ها به دلیل قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه نشستن، برای کاربران با قد و فریم بدنی متفاوت، بسیار مناسب هستند.

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از صندلی‌های دو اهرمه، ارتفاع کمتری از زمین است. این امر باعث می‌شود که استفاده از این صندلی‌ها برای کسانی که در بلندی کار می‌کنند، بسیار مناسب باشد. به عبارت دیگر، این صندلی‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که در ارتفاع بالا کار کنند، در حالی که احساس راحتی و امنیت داشته باشند.

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از صندلی‌های دو اهرمه، امکان تنظیم عمق صندلی است. این امکان به کاربر این امکان را می‌دهد که برای نشستن در صندلی، به بهترین شکل ممکن در محیط کار و یا آموزشی تنظیم شود. به عبارت دیگر، این صندلی‌ها به کاربر این امکان را می‌دهند که به بهترین شکل ممکن در محیط کار و یا آموزشی فعالیت کنند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

ارتفاع

استاندارد

کشور تولیدکننده

ایران

کلاس - سطح استاندارد

A+

مدت زمان استفاده

_

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

راهنمای فروشگاه

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت با ما در تماس باشید: 02166757242