شناسه محصول: fsa-00013

مکانیزم اتوبوسی

ویژگی‌ها
رنگ: مشکی
ارتفاع: استاندارد
کشور تولیدکننده: ایران
کلاس - سطح استاندارد: A+
مدت زمان استفاده: _
ارسال رایگان
جهت اطلاع از شرایط ارسال رایگان، با ما در ارتباط باشید.
free-shipping
فروشنده
ادمین وبسایت
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه
برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

مكانيزم صندلي، يكي از پيچيده ترين قطعات هر صندلي اداري است كه از يك طرف، جك صندلی درون آن نصب شده و از طرف ديگر، نشيمن به مكانيزم بسته مي شود و بدين ترتيب امكان فعال سازي حركت عمودي نشيمن توسط جك صندلی و همچنين بسته به نوع مكانيزم، امكان حركت زاويه اي نشيمن و زاويه پشتي نسبت به نشيمن فراهم مي شود. مكانيزم را ميتوان نوعي شاسي براي صندلي اداري در نظر گرفت. در ادامه به معرفی محصول مکانیزم اتوبوسی می پردازیم، با فریدصنعت همراه باشید.

مکانیزم صندلی رايج، معمولا از قطعات و اجزاء زير تشكيل شده اند:

  1. محل نصب جک صندلی: مهم ترين وظيفه يك مكانيزم، فراهم كردن امكان اتصال جك صندلی به نشيمن است، به طوري كه حركت عمودي و گردشي نشيمن توسط جك صندلی تضمين شود. از يك طرف جك صندلی در محل خود روي مكانيزم نصب مي شود و از طرف ديگر، نشيمن به مكانيزم بسته مي شود و بدين ترتيب، ارتباط بين جك و نشيمن برقرار مي شود.
  2. شيارهاي نصب نشيمن: به عنوان شاسي صندلي، مكانيزم مي بايست شيارهايي براي مونتاژ و نصب نشيمن – معمولا بوسيله پيچ و خار داشته باشد. اين شيارها، معمولا به شكل سوراخ لوبيايي شكل هستند و فاصله مركز تا مركز آنها در انواع مختلف مكانيزم ممكن است متفاوت باشد.در انتخاب نوع مكانيزم، حتما بايد به اين ابعاد و فاصله سوراخ هاي نشيمن توجه شود.
  3. دسته جک : اين اهرم امكان تحريك ضامن دسته جک و تنظيم ارتفاع صندلي توسط شخص را فراهم مي آورد.
  4. اهرم قفل مكانيزم: اهرم قفل وظيفه دارد قفل مكانيزم را فعال يا غيرفعال كند، به صورتي كه حركت زاويه اي نشيمن نسبت به افق تحت كنترل باشد. بسته به نوع قفل (دستي، خودكار يا كلاچي) عملكرد و اجزاء اهرم قفل متفاوت است. همچنين، اين اهرم مي تواند به صورت جداگانه تعبيه شده و يا در مدل هاي ساده، همان اهرم تحريك جك صندلی باشد.
  5. قاب و فنر : قاب و فنر معمولا يك فنر قرار دارد كه با حركت قاب و فنر مي توان سختي (نيروي پيش فشار فنر) را تنظيم كرد. اين فنر وظيفه تنظيم روان بودن و يا سختي حركت پشتي صندلي را بر عهده دارد.
  6. اهرم تنظيم فنر: در بعضي از مكانيزم ها به جاي استكاني، از اهرم مجزايي براي تنظيم سختي فنر استفاده مي شود.
  7. براكت: اين قطعه ويژه مكانيزم هاي سينكرون مي باشد و پشتي صندلي به آن متصل مي شود. اين قطعه، يكي از وجوه اصلي تمايز بين مكانيزم هاي تيلت و سينك است. معمولا پشتي توسط يك قطعه رابط به براكت بسته مي شود.

وظایف مکانیزم صندلی چیست؟

مکانیزم ها از دو قسمت تشکیل شده اند. قسمت اول شامل یک کفی می باشد که قطعات مکانیزم داخل آن قرار می گیرند. قسمت دوم نیز شامل ستون پشتی است که به کفی اصلی متصل می شود. مکانیزم ها وظایف مختلفی دارند که عبارتند از:

  1. حرکت همزمان و یا غیر همزمان نشیمنگاه و پشت را کنترل می کنند.
  2. میزان ارتفاع جک را با استفاده از مکانیزم می توان تنظیم کرد.
  3. میزان قفل شدن پشت صندلی را تنظیم می کنند.

مکانیزم اتوبوسی در صندلی اداری چیست؟

صندلی اداری یکی از ابزارهای مهم و ضروری در محیط کار است. این نوع صندلی‌ها برای استفاده طولانی مدت و راحتی کاربر طراحی شده‌اند. مکانیزم اتوبوسی یکی از ویژگی‌هایی است که این صندلی‌ها را از دیگر صندلی‌های اداری متمایز می‌کند.

مکانیزم اتوبوسی به عنوان یک سیستم تنظیم فشار هیدرولیکی در صندلی اداری عمل می‌کند. این سیستم شامل یک کپسول هیدرولیکی است که در قسمت زیرین صندلی قرار دارد. این کپسول باعث تعادل و توازن صندلی می‌شود و به کاربر اجازه می‌دهد تا به راحتی و با استفاده از وزن خود، ارتفاع صندلی را تنظیم کند.

مزیت این سیستم در این است که از نظر راحتی و کاربری بسیار مطلوب است. کاربران می‌توانند به راحتی و با استفاده از دستگاه تنظیم فشار هیدرولیکی، ارتفاع صندلی را به دلخواه خود تنظیم کنند. علاوه بر این، این سیستم باعث ایجاد یک حالت راحتی و آرامش در هنگام استفاده می‌شود و کاربر را از خستگی و درد در ناحیه کمر و پشت جلوگیری می‌کند.

از دیگر مزایای مکانیزم اتوبوسی، عمر طولانی آن است. این سیستم با مواد باکیفیت و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته تولید می‌شود و می‌تواند به مدت طولانی در شرایط حفظ شده خود عمل کند. همچنین، این سیستم به دلیل طراحی ساده و مقاوم، از دوام و پایداری بالایی برخوردار است.

در مجموع، مکانیزم اتوبوسی به عنوان یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های صندلی‌های اداری، به کاربران اجازه می‌دهد تا با راحتی کامل و بدون هیچگونه درد و ناراحتی، به مدت طولانی در محیط کار خود فعالیت کنند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

ارتفاع

استاندارد

کشور تولیدکننده

ایران

کلاس - سطح استاندارد

A+

مدت زمان استفاده

_

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

راهنمای فروشگاه

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت با ما در تماس باشید: 02166757242