شناسه محصول: fsa-00015

دسته انتگرال

ویژگی‌ها
رنگ: مشکی
ارتفاع: استاندارد
کشور تولیدکننده: ایران
کلاس - سطح استاندارد: A+
مدت زمان استفاده: _
ارسال رایگان
جهت اطلاع از شرایط ارسال رایگان، با ما در ارتباط باشید.
free-shipping
فروشنده
ادمین وبسایت
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه
برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

یکی از مهم ترین اجزا در تولید صندلی های اداری میتوان دسته صندلی را نام برد که نقش بسیار مهمی در تولید صندلی ها دارد و نبود آن نشدنی است. دسته های صندلی نقش تکیه گاه را برای مصرف کننده صندلی بازی میکند و باعث میشوند تا کاربر راحت تر بر روی صندلی بنیشد و کار های خود را انجام دهد.دسته صندلی می تواند خستگی را از شانه ها و گردن کاربر در زمان تایپ کردن کم کند. انواع مختلفی دسته صندلی وجود دارد. در ادامه به معرفی دسته انتگرال صندلی و ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

انواع دسته های صندلی

دسته حلقه ای: دسته های ثابت که امکان تنظیم ندارند.

دسته های T شکل: این نوع دسته هم ثابت دارد هم قابل تنظیم.

دسته های قابل برداشت: این نوع دسته ها را می توان به راحتی برداشت و اجازه می دهد تا کاربر به راحتی داخل صندلی قرار گیرد و یا صندلی در موقعیت مناسب حرکت کند (مانند دسته های صندلی اتوبوس) پیشنهاد می شود از صندلی ای استفاده کنید که دسته آن قابل تنظیم باشد.
دسته ها معمولا با یک بدنه فلزی و یا پلاستیکی تولید میشوند و رویه ی آن را با پد های پلاستیکی میپوشانند . این پد ها خود در دو مدل 1-نرم 2-خشک تولید میشوند که هر کدام بسته به نیاز افراد مورد استفاده قرار میگیرد. دسته ها معمولا در اندازه ها و شکل های مختلفی تولید میشوند که هر یک مناسب نوعی از صندلی اداری میباشند که مشتریان بر اساس نیاز خود آن را تهیه می فرمایند.

راهنمای خرید دسته انتگرال صندلی اداری

دسته انتگرال صندلی اداری یکی از اجزای مهم و ضروری در طراحی صندلی های اداری است که از آن برای تثبیت و حمایت از بازوهای کاربر در طول روز استفاده می شود. این دسته ها به عنوان یکی از ویژگی های ضروری در صندلی های اداری باعث افزایش راحتی و کیفیت کاربری می شوند.در ادامه به راهنمای خرید دسته انتگرال صندلی اداری می پردازیم تا در انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای شما کمک کنیم.

1- نوع دسته انتگرال:

دسته انتگرال صندلی های اداری به دو نوع ثابت و قابل تنظیم تقسیم می شوند. دسته های قابل تنظیم اجازه تنظیم ارتفاع و زاویه دسته را به کاربر می دهند، در حالی که دسته های ثابت فقط قابل تنظیم ارتفاع هستند. برای آنهایی که می خواهند دسته را به صورت شخصی سازی شده تنظیم کنند، دسته های قابل تنظیم توصیه می شود.

2- جنس دسته:

دسته های انتگرال معمولا از پلاستیک، فلز یا چرم ساخته شده اند. دسته های فلزی بیشترین مقاومت را در برابر فشار و سایش دارند، در حالی که دسته های چرمی ظاهر زیباتری دارند. پلاستیک نیز به عنوان یک گزینه اقتصادی برای دسته های انتگرال صندلی اداری استفاده می شود.

3- اندازه دسته:

دسته های انتگرال باید به اندازه مناسب با صندلی اداری شما باشد. دسته های خیلی کوچک می توانند باعث عدم راحتی کاربر شوند و دسته های بیش از حد بزرگ ممکن است باعث محدودیت حرکت کاربر شوند.

4- طراحی دسته:

دسته های انتگرال صندلی اداری در طرح و رنگ های مختلفی عرضه می شوند. برای انتخاب یک طرح مناسب، می توانید با سبک دکوراسیون دفتر خود هماهنگی کنید.

دسته انتگرال صندلی اداری یکی از عناصر مهمی است که باید در انتخاب صندلی اداری مورد توجه قرار گیرد. با رعایت موارد فوق، می توانید بهترین دسته انتگرال را برای صندلی اداری خود انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت با کارشناسان فریدصنعت در ارتباط باشید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

ارتفاع

استاندارد

کشور تولیدکننده

ایران

کلاس - سطح استاندارد

A+

مدت زمان استفاده

_

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

راهنمای فروشگاه

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت با ما در تماس باشید: 02166757242