شناسه محصول: fsa-00017

چرخ ژله ای

ویژگی‌ها
رنگ: مشکی
ارتفاع: استاندارد
کشور تولیدکننده: ایران
کلاس - سطح استاندارد: A+
مدت زمان استفاده: _
ارسال رایگان
جهت اطلاع از شرایط ارسال رایگان، با ما در ارتباط باشید.
free-shipping
فروشنده
ادمین وبسایت
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه
برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

چرخ صندلی اداری برند رسمی آقای تجهیز به صورت چرخ ژله ای و با حالت نرم و بدون صدا ارایه گردیده است. استفاده از بهترین مواد پی وی سی تزریقی در این چرخ مقاومت آن را بسیار بالا برده است.

راهنمای خرید چرخ صندلی

چرخ ژله ای صندلی یک قطعه اساسی در صندلی های اداری ست. این چرخ ها به کاربران اجازه می دهند تا به آسانی و با حرکتی صاف و روان، صندلی خود را در محیط کاری یا خانه جابجا کنند. اما چگونه می توان بهترین چرخ ژله ای صندلی را برای صندلی خود پیدا کرد؟

در اینجا چند راهنمای خرید چرخ صندلی را برای شما معرفی می کنیم:

1- جنس چرخ: چرخ های ژله ای به دلیل ساختار خاص خود، از چرخ های سخت و صلب بهتر عمل می کنند. همچنین چرخ هایی که از جنس پلی یورتان ساخته شده اند، نسبت به چرخ هایی که از جنس PVC ساخته شده اند، مقاوم تر هستند.

2- قطر چرخ: قطر چرخ ها باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوانند از روی سطح های نامناسب و ناهموار جابجا شوند. قطر مناسب برای چرخ ژله ای صندلی بین ۵۰ تا ۷۵ میلیمتر است.

3- باربری: باربری چرخ ها نیز برای خرید آنها مهم است. چرخ هایی که برای استفاده در محیط های سنگین تر طراحی شده اند، باید باربری بیشتری داشته باشند تا بتوانند به خوبی عمل کنند.

4- قفل: بعضی چرخ ها دارای قفل هستند که اجازه می دهند تا صندلی را در جای خود حبس کنند. برای محیط هایی که نیاز به استفاده از صندلی های ثابت دارند، چرخ هایی با قفل می توانند خیلی مفید باشند.

5- قیمت: قیمت چرخ صندلی می تواند متفاوت باشد. اما باید به این نکته توجه داشت که چرخ های ارزان تر کیفیت کمتری دارند و به زودی خراب می شوند. بهتر است برای خرید چرخ ژله ای صندلی، از برندهای معتبر و با کیفیت استفاده کنید.
برای خرید چرخ ژله ای برند رسمی آقای تجهیز با کارشناسان فرید صنعت در ارتباط باشید.

راهنمای تعویض چرخ ژله ای

 جهت کارایی بهتر پیشنهاد میگردد هر 5 چرخ صندلی باهم تعویض گردند. برای بستن چرخ ها از آچار نمره 13 استفاده گردد.

ویژگی های چرخ ژله ای

یکی از ویژگی های مهم این چرخ صندلی بیصدا بودن آن در حین حرکت و بهترین چرخ صندلی بدلیل قطر بیشتر پلاستیک در قسمت چپ و راست چرخ صندلی است و مغز یا وسط چرخ صندلی پیچی از پلاستیک ضخیم تر و فلز ضخیم تر نسبت به نوع معمولی خود بکار برده شده است.
در این نوع در قسمت چرخ ( دور چرخ ها) از یک تکه فلز دایره ای شکل که دارای 8 قسمت بر آمدگی شکل که در پلاستیک دور تعویض چرخ صندلی اداری فرو رفته و پرس شده است که سبب افزایش طول کاربری و مقاومت بسیار بالا در این نوع محصول میگردد.
چرخ صندلی اداری بیشترین کاربرد را در صندلی اداری دارد و بیشترین مقدار خرابی و تعویض را دارا میباشد که بیشتر چرخ هایی که خراب یا دچار شکستگی میشوند از نوع چرخ معمولی میباشند و آنها نیز از ضخامت و کیفیت پایین تری برخوردار میباشد.

انواع چرخ صندلی اداری

چرخ صندلی اداری یا چرخ صندلی ژله ای که به دو دسته تقسیم میشود دسته اول که امروز بیشتر مورد استفاده و بیشتر مورد تقاضا میباشد ، چرخ صندلی ژله ای پیچی میباشد و دسته دوم که بیشتر در چرخ صندلی اداری چند سال پیش بیشتر مورد استفاده قرار میگرفت اکنون هم مورد استفاده قرار میگرد ولی نسبت به دسته اول خیلی کمتر است نام آن به چرخ صندلی اداری تهران پیمی معروف است.
بازبست چرخ ها و نوع استفاده کاربری آنها (از لحاظ پیمی و پیچی) منوط یا بستگی به نوع پنج پر استفاده شده در آن دارد و در اصل این پنج پر می باشد که پیمی یا پیچی بودن آن را مشخص میکند.
برای خرید صندلی اداری بهتر می باشد که از پنج پرهای پیچی استفاده کنید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

ارتفاع

استاندارد

کشور تولیدکننده

ایران

کلاس - سطح استاندارد

A+

مدت زمان استفاده

_

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

راهنمای فروشگاه

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت با ما در تماس باشید: 02166757242