شناسه محصول: fsa-00026

میز مدیریت

ویژگی‌ها
کلاس - سطح استاندارد: A+
اندازه: ابعاد: حدود چهار متر و 60 سانتیمتر 
نوع چوب: وکیوم
تعداد کشو: 4
توضیحات: میز مدیریت و کنفرانس میز کنفرانس آن 6 نفره است و چون به میزمدیر متصل نیست
ارسال رایگان
جهت اطلاع از شرایط ارسال رایگان، با ما در ارتباط باشید.
free-shipping
فروشنده
ادمین وبسایت
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه
برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

زمانی که وارد یک موسسه و یا یک شرکت می‌شوید اولین چیزی که به چشم شما می‌آید و نظر شمارا جلب می‌کند چه چیزی است؟ مطمئناً اولین چیزی که نظرتان را جلب می‌کند، دکوراسیون آن موسسه و یا شرکت می‌باشد که یکی از اجزای حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی و چیدمان یک شرکت، میزهای موجود در آن به‌ویژه میز مدیریت می‌باشد.

این میز انواع مختلفی دارد که در ادامه مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم اما قبل از اشاره به این مسئله، لازم است بدانید که مهم‌ترین معیار در میز ، متریال آن می‌باشد. درواقع این متریال میز مدیریت است که باعث افزایش کیفیت آن می‌شود. مناسب‌ترین متریال استفاده شده در ساخت میز رابطه مستقیمی با بیشترین کیفیت را در آن میز دارد. درواقع درصورتی‌که از متریال مناسبی در ساخت یک میز مدیریتی استفاده شده باشد می‌توان این اطمینان را حاصل کرد که آن میز مدیریتی از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. اعمال تکنیک‌هایی در زمینه افزایش کیفیت انواع مبلمان اداری به‌ویژه میز مدیریت از فرآیند تولید آغاز می‌گردد و تا فرآیند طراحی و همچنین جلوه نهایی ادامه خواهد یافت.

معیار های انتخاب میز مدیریت

1. راحتی:

شما به‌عنوان مدیر یک شرکت و یا موسسه زمانی می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین کارایی را داشته باشید که در محیط کاری خود احساس راحتی کنید.
همان‌طور که می‌دانید یکی ازعواملی که باعث می‌‌شود در محیط کاری خود راحت باشید میز و صندلی شما می‌باشد.
میز مدیریتی باید به‌گونه‌ای طراحی‌شده باشد که کاملاً جادار و راحت باشد. از این رو هنگام انتخاب و خرید یک میز مدیریتی به این معیار توجه کافی داشته باشید.
پشت میزی که قصد خرید آنرا دارید بنشینید وببینید آیا واقعاً جادار است وپشت آن احساس راحتی می‌کنید یاخیر؟
به این مسئله نیز توجه داشته باشید که احساس راحتی شما هنگامی‌که پشت میز خود نشسته‌اید علاوه بر اینکه باعث می‌شود در طول روز کارایی خوبی داشته باشید باعث می‌شود با کارایی خوب خود بتوانید در زمینه کاری خود نسبت به رقبایی که دارید رشد قابل‌توجهی داشته باشید.

2. استحکام:

برخی از مدیران هنگام خرید یک میز تنها به‌ظاهر گول‌زن و قیمت آن توجه می‌کنند از این رو استحکام و کیفیت آن را نادیده می‌گیرند و همین باعث می‌شود که در ابتدا یک میز مدیریتی با قیمتی پایین اما بی‌کیفیت را خریداری کنند و از خرید آن خیلی خوشحال باشند اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به‌دلیل فرسوده شدن میز مجبور به تعویض آن شوند.

هنگام خرید یک میز مدیریتی پس از رعایت کردن معیار راحتی، حتماً به معیار استحکام و کیفیت آن نیز توجه کنید و کیفیت را فدای قیمت پایین نکنید چراکه درصورت خرید یک میز بی‌کیفیت با قیمتی پایین بعد از مدت زمان کوتاهی مجبورید دوباره هزینه‌ای را برای تعویض آن پرداخت کنید.

بنابراین اگر به فکر صرفه‌جویی در هزینه‌های خود هستید بهتر است:
تنها برای یک‌بار هزینه مناسبی را برای خرید یک میز مدیریتی باکیفیت پرداخت کنید تا مجدد مجبور به پرداخت هزینه برای تعویض آن نباشید.

3. ظاهر میز مدیریت:

در کنار اینکه هم راحتی و هم استحکام میز از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، ظاهر این میز نیز حائز اهمیت است. همان‌طور که اشاره کردیم اولین چیزی که یک مشتری می‌بیند و باعث جلب توجه او می‌شود دکوراسیون شرکت است که میز یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون داخلی شرکت می‌باشد.
ازاین رو میزمدیریتی شما باید به‌گونه‌ای باشد که واقعاً نظر مشتریان و اشخاصی که بدیدار شما می‌آیند را جلب کند. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که میز مدیریتی انتخاب کنید که ظاهر کاملاً حرفه‌ای داشته باشد تا بتواند به‌خوبی جلب توجه کند و کلاس کاری شمارا بالا ببرد.

اهمیت خرید میز مدیریت

خرید میز  یکی از موارد مهم و ضروری برای هر سازمان است. این میز به عنوان محلی برای انجام کارهای روزمره مدیران و کارکنان شرکت استفاده می شود. بنابراین، انتخاب یک میز مدیریت مناسب به طور مستقیم تأثیری بر کارایی و بهره وری کارکنان و مدیران دارد.

یک میز مدیریت باعث می شود که محیط کاری سازمان بهتر و منظم تر شود. با پرداختن به نیازهای مدیریتی، میز به عنوان محوری برای ارائه خدمات بهتر به کارکنان و مشتریان شرکت، کمک می کند. همچنین، این میز می تواند به عنوان نماینده ای از شرکت در جلسات و ارتباطات با مشتریان و شرکای تجاری عمل کند.

همچنین، خرید یک میز مدرن می تواند به طور مستقیم به ارتقای شکل و شمایل دفتر کمک کند. میز ، به عنوان یکی از قطعات اصلی مبلمان دفتر، می تواند به دفتر یک ظاهر حرفه ای و سازماندهی شده بدهد.

همچنین، خرید یک میز با کیفیت مناسب می تواند به طور قابل توجهی به ماندگاری و طول عمر آن کمک کند. یک میز مدیریت با کیفیت بالا نه تنها در برابر خطرات مرتبط با استفاده روزمره مقاوم است، بلکه می تواند به عنوان یک سرمایه برای سازمان نیز عمل کند.

در نهایت، خرید یک میز مناسب می تواند به کارکنان و مدیران اعتماد به نفس و احترام به عنوان نمایندگان شرکت کمک کند. انتخاب یک میز اداری با کیفیت بالا نه تنها به کارکنان و مدیران اعتماد به نفس بیشتری می دهد، بلکه به مشتریان و شرکای تجاری نیز نشان می دهد که شرکت شما به بهبود کیفیت و استانداردهای بین المللی توجه دارد.

توضیحات تکمیلی

کلاس - سطح استاندارد

A+

اندازه

ابعاد: حدود چهار متر و 60 سانتیمتر 

نوع چوب

وکیوم

تعداد کشو

4

توضیحات

میز مدیریت و کنفرانس میز کنفرانس آن 6 نفره است و چون به میزمدیر متصل نیست

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

راهنمای فروشگاه

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت با ما در تماس باشید: 02166757242