شناسه محصول: fsa-00027

میز اداری طرح ال

ویژگی‌ها
کلاس - سطح استاندارد: A+
اندازه: ابعاد: 138*138 سانتیمتر
نوع چوب: وکیوم
تعداد کشو: دلخواه
توضیحات: میز کارمندی با ضخامت صفحه 25 میلیمتر با ریل های ساچمه ای، با روکش ملامین
ارسال رایگان
جهت اطلاع از شرایط ارسال رایگان، با ما در ارتباط باشید.
free-shipping
فروشنده
ادمین وبسایت
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه
برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

میز یکی از مهم ترین لوازم برای انجام کار در اداره, منزل و یا حتی بازی است. اما انتخاب یک میز اداری مناسب و کارآمد از اهمیت بالاتری برخوردار است; زیرا نوع میز می تواند در کیفیت کار شما تاثیر بگذارد. میزهای اداری انواع مختلفی دارند, اما یکی از طرح های بسیار پرطرفدار میز اداری طرح ال است. فروش بهترین میز اداری طرح ال, هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی امکان پذیر است.

همانطور که میدانید میزها طرح ها و مدل های بسیار مختلف و متنوعی دارند, ولی یک عامل مهم در زیبایی محیط کار شما مدل میز شماست. میز اداری طرح ال یکی از مدرن ترین و شیک ترین مدل ها به حساب می آید. میزهای اداری ال شکل معمولا دارای ال، راست ،یا چپ می باشند. میزهای طرح ال مورد توجه بسیاری از اداره و شرکت ها قرار گرفته اند. زیرا این میزها فضای کمتری را در محیط اشغال می کنند, و همین امر بر محبوبیت و فروش میز اداری طرح ال بسیار موثر بوده است. میز اداری طرح ال باید در سایز و ابعاد استاندارد ساخته شود, تا کارمند در هنگام استفاده از آن احساس خستگی نکند و کارایی مناسبی داشته باشد. همچنین رنگ و طرح میز اداری طرح ال, باید مناسب و هماهنگ با محیط کار باشد.

نکاتی که پیش از خرید میز اداری باید به آن توجه کرد

امروزه می توان انواع میز اداری را جزء اساسی ترین اقلام هر شرکتی معرفی کرد که در ادارات مورد استفاده قرار می گیرند. همان گونه که می دانید، میزهای اداری از جمله ضروری ترین لوازم برای ادارات و ارگان ها محسوب شده و به فضای کسب و کار رسمیت و اعتبار می بخشند. همین امر موجب شده است که مدیران در انتخاب انواع میز اداری وسواس و دقت فراوانی به خرج دهند. اهمیت میز اداری زمانی شدت میگیرد که قصد استفاده از انواع میز اداری در قسمت های مختلف اداره و یا شرکت را داشته باشند. گفتنی است که تولید میزهای اداری اگر چه ساده به نظر می رسد، اما نیازمند تخصص و مشاوره می باشد.

در هنگام خرید انواع میز اداری باید نکاتی ضروری را مد نظر قرار داده تا بتوان با به کارگیری این نکات خریدی موفق را تجربه کرد. زیبایی، کیفیت، فضا، ابعاد در اختیار و کارایی از جمله مهم ترین مواردی هستند که باید به آن ها توجه ویژه داشت. جنس میز اداری مورد نظر را پیش از خرید انتخاب کنید. انواع میز اداری را با استفاده از مواد اولیه مناسبی نظیر شیشه، استیل، ام دی اف، چوب و… تهیه نموده و به بازار عرضه می کنند.

ابعاد دفتر نیز از عوامل تاثیرگذار بر خرید میز اداری می باشد. بنابراین در هنگام خرید اندازه فضای کسب و کار را به خاطر آورده و آن را مد نظر قرار دهید. البته نوع کسب و کار مورد نظر نیز بر این انتخاب بی تاثیر نخواهد بود. شکل و رنگ میز نیز در حین خرید آن بسیار حائز اهمیت است. به یاد داشته باشید که ایجاد سازگاری و هماهنگی بین اجزای محیط تاثیر به سزایی بر جلب رضایت و اعتماد ارباب رجوع و نیز تقویت روحیه و بازدهی کارکنان دارد. بنابراین رنگ ها را به طور مناسب انتخاب کنید.

میز اداری ال خوب چه میزی است؟

میزهای اداری خوب معمولاً با توجه به نوع استفاده که از آن انتظار می‌رود مشخص می شوند شما نمی‌توانید بگویید یک میز کاملاً خوب است. و در هر کار اداری می توان از آن استفاده کرد چرا که برای هر کاری باید به تناسب آن کار تجهیزات و لوازم را انتخاب کرد. با این حال اگر بخواهیم فهرستی از ویژگی های یک میز اداری ایده آل برای شما مطرح کنیم باید بگوییم:

یک  میز خوب و با کیفیت اداری نباید حجم و فضای زیادی از محیط را اشغال کند چرا که این سالها با توجه به هزینه‌های بالای دفاتر و اجاره هایی که برای امور اداری باید پرداخت، این امر می‌تواند اداره مربوطه را با مشکل فضا مواجه کند.

از طرف دیگر می توان به عنوان دومین ویژگی ایده آل برای میز خوب دسترسی آسان به بخش های مختلف آن را مطرح کرد. وقتی که شما از یک میز اداری خوب و با کیفیت استفاده می کنید به راحتی به همه نقاط نیز دسترسی دارید و صندلی به خوبی پشت آن قرار می گیرد. شما به هیچ وجه احساس نمی کنید میزتان کوتاه است یا زیادی بلند است و مانع از انجام کارهای معمول شما می شود. در هر صورت این دو اصل را به عنوان ویژگی های خوب اداری همواره مد نظر داشته باشید و در هنگام خرید نیز به این نکات توجه کنید.

نخستین مسئله بحث اندازه و ابعاد است یعنی میزی که تهیه می کنید زیاد جاگیر نباشد و نکته دوم این که به راحتی بتوانید امورات روزانه خود را نظیر نوشتن را با استفاده از این میز انجام دهید.

چه چیزی میز اداری طرح ال را مفید می کند؟

میزهای L شکل به شما فضای بیشتری برای کار می دهند.

فضای اتاق را به طور موثرتری استفاده می کنند و شما را قادر می سازند تقارن را داشته باشید. تقارن سنتی زمانی است که ایده بدون توجه به زاویه ای که مشاهده می شود ، یکسان به نظر برسد. در مقابل ، تقارن گوشه تعادلی است که میز تحریر L شکل به اتاق می بخشد زیرا نسبت و تعادل هماهنگ و زیبایی را ایجاد می کند.

میزها به دلیل ساخت و چگونگی قرار گرفتن دو طرف L در کنار هم برای پر کردن لبه گوشه اتاق ، از فضا به طور کارآمد استفاده می کنند.

میز تحریر L شکل می تواند فضای کوچک را جادارتر نشان دهد. علاوه بر این، می تواند فضای بزرگی را برای دستیابی به جریان اداری فراهم کند .

زیرا محصولات لازم برای کار – رایانه ، چاپگر ، لامپ ، کاغذ – می توانند به طور مساوی در دو طرف میز قرار گیرند. میزهای L شکل در اشکال و اندازه ها و رنگ های مختلفی وجود دارند.

مزایای میز های اداری ال شکل چیست؟

یک میز L شکل سطح بیشتری برای کار به شما می دهد و فضای کمتری هدر می رود. اگر بودجه فضایی محدود دارید ، دلیل قانع کننده ای برای در نظر گرفتن این محصول است. با قرار دادن میز کار در گوشه ، می توانید از فضای اتاق خود برای حداکثر کارایی آن استفاده کنید.

این میزها به ویژه برای فضاهایی که دیوارها یا سایر مبلمان ثابت هستند بسیار مناسب است. به عنوان مثال ، قرار دادن این موارد در گوشه و کنار محبوب است تا بتوانید از دو طرف اتاق رو به هر دو جهت کار کنید.

بسیاری از افراد از میزهایی استفاده می کنند که دارای محفظه و کشوی داخلی هستند. میزهای L شکل زیر فضای ذخیره سازی و کاربرد را افزایش می دهند.

مزیت اصلی دیگر این است که شما می توانید دو سطح مجزا برای کار داشته باشید. که باعث ایجاد جریان در فضای کاری می شود. با انتخاب این میز به بهترین وجه از فضای اتاق استفاده می کنید.

توضیحات تکمیلی

کلاس - سطح استاندارد

A+

اندازه

ابعاد: 138*138 سانتیمتر

نوع چوب

وکیوم

تعداد کشو

دلخواه

توضیحات

میز کارمندی با ضخامت صفحه 25 میلیمتر با ریل های ساچمه ای، با روکش ملامین

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

راهنمای فروشگاه

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت با ما در تماس باشید: 02166757242