برای داشتن یک شرکت یا نهاد اداری کارآمد و زیبا، نیاز به تهیه وسایل اداری مربوط به دکوراسیون و میلمان اداری حس می شود.
جهت سهولت انجام وظایف و به پایان رساندن کارها، افزایش راندمان نیروی انسانی هر شرکت و حفظ زیبایی و حرفه ای نشان دادن محیط کسب و کار، نیاز به تهیه تجهیزات و وسایل مرتبط با دفتر کار است. در این مقاله فرید صنعت قصد دارد تا خلاصه وار نیم نگاهی به مبلمان اداری مورد نیاز شرکت ها و اداره ها داشته باشد.

صندلی اداری

شما جهت استفاده روزانه کارمندان اداره یا شرکت خود نیاز به تهیه صندلی های اداری مرتبط با تخصص و شغل پرسنل خود دارید. صندلی اداری همان گونه که از نام گذاری آن مشخص است، مناسب با فضای محیط کار طراحی و تولید شده است و طبیعتا برای استفاده در محیط های اداری استاندارد سازی شده است و در فرآیند ساخت آن، یک سری المان ها و فاکتورهای مهم برای استفاده طولانی مدت لحاظ شده است.
در هنگام خرید صندلی اداری، به دو مبحث راحتی و کیفیت ساخت بیش از پیش دقت کنید. سوای طراحی زیبا و رنگ و لعاب های ظاهری، برجسته ترین ویژگی یک صندلی خوب، احساس حس راحتی پس از نشستن بر روی آن است. هر چه صندلی انتخابی شما زیبا باشد، طراحی منحصر به فردی داشته باشد و رنگ خاصی داشته باشد، تا زمانی که در حین استفاده از آن نتوان به حس راحتی و آرامش رسید، خرید آن بی فایده است.

صندلی مدیریتی

توجه داشته باشید که اتاق مدیریت شرکت یا اداره، در قیاس با سایر بخش های شرکت از چیدمان و دکوراسیون متفاوت تری برخوردار خواهد بود. این تمایز و تفاوت از کوچک ترین چیزها مانند وسایل اداری روی میز شروع می شود و تا بخش ها و اشیا بزرگتری چون رنگ دیوارها، کمد، میز و صندلی ادامه دارد و المان های دیگر را نیز شامل می گردد.از آن جایی که اتاق مدیریت از ویژه ترین بخش های شرکت به حساب می آید در طراحی دکوراسیون و چیدمان مبلمان اداری آن بایستی وسواس و دقت زیادی به خرج داده شود. همواره سعی داشته باشید تا وقار و پرستیژ مدیریتی حفظ شود و زبان به کار رفته در چیدمان وسایل، علاوه بر به روز و مدرن بودن، حالت رسمی را نیز چاشنی کار داشته باشد.

مبلمان اداری اصفهان | میز مدیریتی اصفهان | میز اداری کلاسیک مدرن
طبیعتا در همان نگاه نخست، سایز بزرگ صندلی مدیریتی به چشم می آید. این صندلی باید در قیاس با سایر صندلی‌های موجود در شرکت از سایز و ابعاد بزرگ‌تری بهره‌مند باشد. سایز بزرگ این صندلی‌ها علاوه بر اینکه وقار و پرستیژ مدیر را حفظ می‌کند، به راحتی نقاط بیشتری از بدن او را نیز در برمی‌گیرد که این عامل سبب حس راحتی و آرامش بیشتری در حین استفاده طولانی مدت از صندلی در طول روز می‌شود که عامل مهمی نیز محسوب می‌شود.تقریبا می‌توان گفت داشت که اگر صندلی مدیریتی حرفه‌ای را انتخاب کنید، در قیاس با سایر صندلی‌ها از تنظیمات و آپشن‌های بیشتری برخوردارد خواهد بود.

صندلی کنفرانس

در اتاق کنفرانس شرکت ها، جلسات مهم کاری، سمینارهای متعدد و ارائه‌های گوناگون صورت می‌پذیرد. .به منظور فراهم کردن راحتی و آرامش افراد حاضر در اتاق کنفرانس در طول برگزاری جلسه باید به فکر تهیه صندلی کنفرانس راحت و استاندارد بود. صندلی کنفرانس عامل مهمی در طیباتر جلوه دادن محیط و چیدمان اتاق کنفرانس کسب و کار شماست.در زمان انتخاب و خرید اتاق کنفرانس، میزان فضایی که در اختیار دارید و سبک و سیاقی که قصد دارید در طراحی دکوراسیون رعایت کنید را به دقت از پیش مشخص کرده باشید، چرا که با مشخص شدن تم اصلی، فرآیند انتخاب صندلی کنفرانس برای شما هدفمندتر و ساده‌تر می‌شود و دچار سردرگمی نمی‌شوید. صندلی‌های متناسب با میز و اتاق کنفرانس می‌تواند به زیبایی و شیک بودن اتاق کنفرانس شما کمک شایانی کند و ظاهر بهتری را برای معرفی وضعیت شرکت شما در جلسات پدید آورد.

لوازم مورد نیاز برای تجهیز دفتر کار - کامارادو

صندلی انتظار

از صندلی انتظار جهت نشستن طولانی مدت مراجعه کنندگان به کسب و کار شما استفاده می شود. صندلی انتظار به مانند صندلی کنفرانس بایستی جهت نشستن ارباب رجوع مناسب بوده با این تفاوت که برای ساعات کمتر نشستن یک فرد روی آن طراحی می شود.شما بی شک یک بار هم که شده، در مراجعه به ادارات، بانک، بیمارستان، کلینیک، شرکت ها، دانشگاه، داروخانه، فرودگاه و ترمینال، آرایشگاه، مراکز دولتی و خصوصی در قسمت سالن های انتظار روی صندلی انتظار نشسته اید و آن را امتحان کردید. استفاده و کاربرد صندلی انتظار تنها به ادارات و بیمارستان ها محدود نشده و حتی در سالن ها و مراکز خرید نیز شاهد وجود این صندلی ها خواهید بود.

میز اداری

در تهیه ست محصولات اداری حتما باید یک میز اداری خریداری کنید چرا که این میز از جمله نیازهای اولیه یک دفتر کار محسوب می‌شوند.عنایت داشته باشید که میز اداری یا میز های دیگر و معمول متفاوت است، میز اداری پاسخگوی نیازهای اداری شما است و طبیعتا این نیازها را یک میز عادی نمی‌تواند برای شما برطرف نماید.
برای روشن تر شدن موضوع مثالی می زنیم، یک میز اداری استاندارد، فضای بیشتری را در هنگام کار در اختیار شما قرار می‌دهد، مجهز به کشو، کمد و فضاهای دیگر مخصوص کارهای اداری است. فضای مخصوص قرادادن انواع پوشه‌ها، پرونده‌ها و مدارک اداری را در دل خود جای داده است، میز اداری از نظر جثه و ابعاد نیز در قیاس با میز عادی تفاوت دارد و به طبع از جثه بزرگ‌تری بهره می‌برد.

لیست وسایل مورد نیاز دفتر کار (چک لیست کامل)

میز مدیریتی

همان طور که پیش تر اذعان داشتیم، قسمت مدیریت یک مجموعه از حساس ترین بخش های آن به شمار می آید، بنابراین در هنگام انتخاب یک میز مدیریتی باید فرهنگ و نوع سبک کسب و کار را نیز ملاک قرار دهیم چرا که اتاق یا واحد مدیریت به نوعی ویترین مجموعه است.برای داشتن یک انتخاب صحیح بایستی فاکتورهای مهمی را در انتخاب خود دخیل داد، سعی داشته باشید در انتخاب این میز، نهایت سلیقه و ذوق خود را نیز چاشنی کار کنید، اما این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که در انتخاب میز مدیریت بایستی حتما شان و جایگاه مدیر حفظ و رعایت شود، بخش اعظمی از جلوه و خاص بودن اتاق مدیریت را میز مدیریت تشکیل می‌دهد.

فضایی که یک میز مدیریتی در اختیار مدیر شرکت قرار می‌دهد به مراتب بسیار بیشتر از فضای یک میز معمولی است، چرا که بر روی میز مدیریت علاوه بر وجود فضای کافی برای قرار گیری سیستم کامپیوتری و مانیتور سایز بزرگ، فضای کافی و لازم برای قراردادن لپ تاپ، سر رسید رو میزی، چاپگر کوچک، لوگو و پرچم شرکت، ست اداری رومیزی، کارتابل و … تدارک دیده شده است.

میز منشی

در همان نگاه نخست ارباب رجویان کسب و کار شما، میز منشی خود نمایی می کند. در انتخاب و خرید میر مخصوص منشی بایستی وسواس به خرج داد چرا که در قضاوت ظاهری مراجعه کنندگان به کسب و کار شما تاثیر به سزایی دارد.بسیار اشتباه و غلط است که میز منشی را یک میز معمولی بدانید و از یک میز معمولی توقع کارایی میز منشی را داشته باشید چرا که میز منشی باید به گونه‌ای باشد که نیازهای وی در طول روز را پاسخگو باشد و کار منشی را دچار اختلال نکند.منشی‌ها به طور معمول به یک تلفن، سیستم کامپیوتری، چاپگر، فکس و تقویم نیاز دارند، بنابراین میزی که انتخاب می‌کنید باید از فضای کافی جهت قرار گیری این مواردی که ذکر شد برخوردار باشد. علاوه بر این، هرچه تعداد کشو و میز بیشتر در اختیار منشی قرار گیرد، کار مرتب سازی، دسته بندی و جمع آوری مکاتبات، کارتابل و مدارک مورد نیاز وی با دقت و سرعت بیشتری صورت می‌پذیرد، پس متوجه شدید که انتخاب یک میز که در مرحله ابتدایی شاید بسیار ساده به چشم می آمد تا جه میزان حتی در راندمان کاری یک شخص تاثیر دارد.

لیست وسایل مورد نیاز دفتر کار (چک لیست کامل)

میز کنفرانس

میز کنفرانس یکی از ملزومات اصلی اتاق یا سالن کنفرانس محل کسب و کار شماست. در هر شرکت، اداره و نهادی یک سالن را برای برگزاری ارائه، جلسات و به طور کل محفلی جهت تبادل نظر و گفتمان در نظر می‌گیرند که به آن اتاق کنفرانس گفته می‌شود.توصیه نیاورون به شما این است که پیش از خرید از مرغوب بودن متریال به کار رفته در ساخت میز کنفرانس اطمینان حاصل فرمایید. طبیعتا شما نیز با ما هم نظر خواهید بود که هر چه متریال و جنس به کار رفته در ساخت میز کنفرانس مرغوب‌تر باشد، میزان استحکام، دوام و کیفیت ساخت آن میز نیز بالاتر خواهد بود

میز کارشناسی

میز کارشناسی همان گونه که از نامش پیداست، متعلق به نیروهای استخدام شده کسب و کار شماست. بخش زیادی از پرسنل اداری کسب و کار شما را، نیروهای کارشناس تشکیل می‌دهند. کارشناسان واحدهای مختلف یک شرکت روزانه مدت زمان زیادی را پشت میزهای خود سپری می‌کنند و نیاز به میز کاری مناسبی دارند تا حداقل نیازهای روزمره آن‌ها در حین کار رفع گردد. با انتخاب یک میز کارشناسی استاندارد که مطابق با نیاز کارشناسان شرکت تهیه شده باشد، می‌توان علاوه بر ایجاد حس آرامش، راحتی و رضایت از فضای کار، راندمان کاری را نیز در آن‌ها افزایش داد. شایان ذکر است که همواره در انتخاب میز کارشناسی شرایط کاری کارشناس واحدهای مختلف شرکت خود را در نظر بگیرید.

کتابخانه

با خرید کتابخانه می توانید علاوه بر دسته بندی و نگهداری هر چه بهتر از کتب نفیسی که در اختیار دارید به زیبایی و رنگ لعاب خانه یا سالن کسب و کار خود بیافزایید.
توصیه ما به شما این است که جهت آشنایی با انواع و اقسام مدل های به روز کتابخانه و کسب اطلاع از بازه قیمتی آن ها، دسته بندی مربوط به فروش کتابخانه در وب سایت نیاورون را از دست ندهید. مدل های بی شماری از کتابخانه های رنگارنگ تولید شده در بازار وجود دارند که از تنوع زیاد در زبان طراحی بهره برده و می توانند به راحتی شما را در انتخاب خود با چالش هایی رو به رو سازند. از طراحی به روز و مدرن کتابخانه گرفته تا طراحی و سبک کلاسیک، همه و همه طرفداران و خریداران خاص خود را دارند.کتابخانه ایستاده 4 طبقه، کتابخانه 2 تکه، کتابخانه پله‌ای، کتابخانه کلاسیک، کتابخانه دیواری و … تنها تعدادی از دریای وسیع مدل های تولید شده کتابخانه است.

کتابخانه دکورانو مدل لاندا کد 4515 | فروشگاه آرک

شما می توانید برخی از لوازم ضروری شرکت خود را از ما خریداری کنید. شرکت فرید صنعت می تواند شرکت شما را در تهیه مبلمان ضروری یاد شده با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت یاری نماید. شما می توانید از طریق شماره های درج شده در این سایت با تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.